maandag 13 januari 2014

TAG | Crazy Dog Lady


Dit wordt mijn eerste TAG en gelijk ook een super leuke! De Crazy Cat Lady TAG, we kennen hem allemaal. Bij Eline zag ik de Crazy Dog Lady TAG voor het eerst. Ze heeft de TAG aangepast voor iedereen die een hondje heeft! Ik heb een super lieve chihuahua genaamd Darco. Een grote naam voor een klein schattig ventje! Hij is 2 jaar oud.

Schattigste foto van je hond
Oh, dat is een moeilijke keuze! Ik heb zoveel schattige foto's van Darco. Dus heb ik er maar een mooie collage van gemaakt. Toen hij nog een puppy was, sliep hij overal waar hij kon; op m'n bureau, mijn sloef, in je armen of zelfs in je koffer! 
Hij heeft ook niets liever dan een grote knook die eigenlijk niet bij zijn formaat past. Maar hoe groter de knook, hoe liever (ook al is het misschien niet altijd even handig)!;)

Grappigste foto van je hond
Ik moet altijd lachen als ik deze foto zie. Ik vind hem zo leuk! Darco is namelijk een echte speelvogel. Wanneer hij wilt spelen, komt hij een knuffeltje voor je voeten leggen en maakt hij schattige geluidjes. En als je het nog niet doorhebt, krabbelt hij nog wat aan je benen. Er is geen ontkomen aan!:) 

Bijzondere eigenschappen
Darco is zoals wij het zeggen een echte babbeltut. Hij maakt van die kreun geluidjes wanneer hij aandacht wilt, als hij een koekje wilt, wanneer je speelt met hem, in zijn slaap,... 
Hij is ook een echte schrokkop. Als hij 's ochtends na zijn wandeling binnenkomt, stormt hij meteen naar zijn etensbak en in een mum van tijd is heel zijn bakje leeg. Daarna laat hij altijd een flinke boer. Geweldig!! 
Een grappige gewoonte van ons(mama, broer en ik) is dat we soms zitten te huilen als een wolf. Na een tijdje trekt Darco rare bekken en huilt hij mee. Dat is echt hilarisch! 

Omschrijf het geluid dat je hond maakt
Darco maakt verschillende geluiden; speels blaffen, stoer grommen en blaffen, kreun geluidjes, hikken, huilen, snurken,...

Koosnaampje
We hebben verschillende koosnaamjes voor hem, maar eigenlijk luistert hij enkel naar zijn naam 'Darco'.

Bekentenis
Darco is een echte knuffelaar en erg afhankelijk van zijn baasjes. Ook heeft hij schrik van vreemde mensen en blaft dan veel. Hij moet eerst even wennen en wat beter leren kennen. Maar met koekjes kun je hem altijd overtuigen!;)

Goede tips voor andere crazy dog ladies
Duidelijk en consequent zijn in wat hij mag en wat niet. Een hond in huis vergt ook heel wat aandacht en tijd. Doe leuke dingen met hem en sluit 'm niet altijd thuis op. En natuurlijk knuffelen, spelen en zot doen met elkaar!

Wat voor hond zou jij zijn
Ik denk een Pomeranian. Ik vind het zo'n schattige hondjes, maar ik ken hun karakter niet echt dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Leuke hondenwebsite
Ik bezoek nooit hondenwebsites.


Hebben jullie ook een leuke hond of kat / ander huisdier? Neem dan gerust deze tag over!

11 opmerkingen:

  1. Zo schattig! Ik ben ook meer een honden fan, dan katten! Ik heb zelf een bruine labrador, the love of my life :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Ik ben ook echt gek op honden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhh leuke tag echt leuk ik hou ook meer van honden dan katten
    word er alleen maar door geklauwd haha! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo schattig! Super mooi hondje! Ik ben wel een echt kattenmens, en mijn kat is de meest aanhankelijke en lieve kat ooit.
    Maar kat of hond, elk huisdier is een hartendief!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat lief! :D
    echt een zotteke! :p
    Ik heb zelf 2 katten en het zijn men alles gewoon. krijg zoveel van hun wat je van mensen meestal niet kunt krijgen.
    Hier thuis zijn er ook nog 4 honden en 2 volgels maar die zijn van men ouders en ik ben meer een katten mens.

    xx Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuke tag en wat een schattige foto's xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een cutie is Darco ^^ Snap dat het moeilijk is om dan een schattige foto uit te kiezen. Als ik deze tag lees, vind ik het helemaal jammer dat ik zelf geen hond heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is hij echt wel!:) Het is mijn eerste hondje en ik zou niet meer zonder kunnen!

      Verwijderen
  8. Aahh wat een schattig hondje echt een leuke tag zeg! Ik ben zelf ook gek op honden, wij hebben er altijd al een gehad na het overlijden van onze oude hond hebben we nu weer een pup (nu alweer 9 maanden)! Heerlijke beesten zijn het, je kan er echt van genieten! x

    BeantwoordenVerwijderen