dinsdag 12 november 2013

Who's is LittleBlondeObsession?

Hoi allemaal!

Ik ben Melissa, 19 jaar en ik woon in Antwerpen (België). Momenteel studeer ik voor mijn bachelor Toegepaste Psychologie aan Thomas More.
Ik volg al een tijdje andere bloggers en hoewel het al even kribbelde om er zelf eentje op te starten, bleef ik nog wat twijfelen. Nu is de kogel door de kerk en waag ik me er toch aan. Ik wil graag mijn passie voor mode, kapsels en beauty met jullie delen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.


Hi there!

I'm Melissa, 19 years old and I live in Antwerp (Belgium). Currently I'm working on my bachelor degree in Psychologie. I'm following some bloggers for a while now. Although I wanted to start my own blog, I hesitated for some time. But the die is cast, I started my blog.

Hoe ben ik op mijn blognaam "LittleBlondeObsession" gekomen? Eigenlijk heel eenvoudig... Ik ben niet erg groot, heb blond haar en ben "geobsedeerd" door mijn passie!


Why the name of my blog 'LittleBlondeObsession'? Actually it's very simple... I'm not verry tall, I've blonde hair and I'm "obsessed" with my passion. 

En geef het maar toe, net als velen van jullie ben ik dol op shoppen en het zoeken naar dat ene kledingstuk, paar schoenen,make-up,...die ik echt wel "moet" hebben, shopaholic...? Nee hoor, gewoon een vrouw. ;-)
Oja, mijn schattige shoppingbuddy, Darco, die jullie ook wel regelmatig zullen te zien krijgen. Net als ik is hij dol op shoppen (of misschien eerder op de paskamers omdat hij dan een lekker koekje krijgt?).:-)


And admit it, just like a lot of you, I love shopping! The search for that piece of clothing, the one pair of shoes that you really really wanted, shopaholic... No, off course not, I'm a woman!;-)
Oh yes, let's not forget my little shoppingbuddy, Darco, you'll definitly see him appear on my blog. He loves shopping as much as I do (or maybe he loves the fittingrooms because he gets a cookie?).:-)
Mijn broer Michael (20jaar) is mijn beste vriend die me wel eens verrast met een uiltje, nog een "obsessie" van mij.:-)


My brother, Michael (20 years old), is my bestfriend and he often suprises me with an owl. Another obsession of mine.:-)

xoxo

6 opmerkingen:

  1. leuke foto's! en wat leuk om wat achtergrond te krijgen :) mooie blog heb je, ik ben benieuwd naar wat er nog gaat komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, ik ben benieuwd naar verder updates!
    Misschien kunnen we elkaar gaan volgen?

    Liefs,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je nu :) ik woon ook in Antwerpen trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen